İade ve Geri Ödeme Politikası

Ürün İadesi

İade kabul edilebilmesi için ürünlerin mutlak surette açılmamış ve kullanılmamış, orijinal kutulu veya ambalajı ile birlikte 30 gün içinde orijinal faturası ile yapılabilmektedir. Bize gönderdiğiniz ürünler tarafımızdan incelenecektir.  Kabul edilecek  durumda olmayan ürünlerin iadesi gerçekleşmeyecektir  ve tarafınıza tekrar aynı şekilde gönderimi sağlanacaktır.

İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura ve iade sebebini ve yerine almak istediğiniz ürünleri içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir. İade sebebiniz tarafımızca kabul olduğu takdirde yerine almak istediğiniz ürünler varsa fark ödemesi ve kargo masrafı tarafınızdan ödendikten sonra ürün gönderimi gerçekleşecektir.

İndirimdeki ürünlerde hiç bir şekilde iade veya değişiklik yoktur.

İade Ürün için Ödeme İadesi

Satın aldığınız ürünleri iade etmek isterseniz para iadesi  yapılmamaktadır. İade etmek istediğiniz ürünler değerinde başka ürünler satın alabilirsiniz.

Sipariş İptali

Siparişinizin iptal işlemini yapabilmeniz için, siparişinizin henüz kargoya verilmemiş olması gerekmektedir.

Garantili & Değişim &İade Kargo Rehberi

Garanti Kapsamındaki ürününüzü size en yakın Yurtiçi Kargo şubesine giderek, sözleşme numaramızı belirterek MN: 695 807 497 teslim ediniz.

  • Garanti Belgesi ve Faturasını pakete ekleyiniz.
  • Cihazda yaşadığınız sorunu anlatan bir not, ad-soyad, sipariş no gibi bilgiler içeren notunuzu paket içerisine ekleyiniz.
  • Paketinizi, yolda zarar görmeyecek şekilde dış pakete sarınız.
  • 123 789 9976 – Bu müşteri kodumuzu Sürat Kargo personeline söyleyiniz.
  • Müşteri kodumuzu ekranlarına girdiklerinde Alıcı adı: Nefis A.G. Ltd Şti göründüğünü teyit ediniz.
  • Whatsapp iletişim hattımıza kargonuz ile ilgili teslim notunu fotograf gondererek bilgi geçiniz.