Garanti Teknik Servis

Garantili Ürün Teknik Servis Rehberi

  • Whatsapp iletişim hattımıza cihazınızda yaşadığınız sorunu anlatan video ve fotoğrafları gönderin.
  • Teknik ekibimiz ön değerlendirme yapıp hemen size dönüş yapacaktır.
  • Cihazı bize göndermeniz gereken durumda aşağıdaki adımları takip ediniz
  • Garanti Belgesi ve Faturasını pakete ekleyiniz.
  • Cihazda yaşadığınız sorunu anlatan bir not, ad-soyad, sipariş no gibi bilgiler içeren notunuzu paket içerisine ekleyiniz.
  • Paketinizi, yolda zarar görmeyecek şekilde dış pakete sarınız.
  • 695 807 497 – Bu müşteri kodumuzu Yurtiçi Kargo personeline söyleyiniz.
  • Müşteri kodumuzu ekranlarına girdiklerinde Alıcı adı: Nefis A.G. Ltd Şti göründüğünü teyit ediniz.
  • Whatsapp iletişim hattımıza kargonuz ile ilgili teslim notunu fotograf gondererek bilgi geçiniz.