Garanti Teknik Servis
Garantili Ürün Teknik Servis Rehberi
- Whatsapp iletişim hattımıza cihazınızda yaşadığınız sorunu anlatan video ve fotoğrafları gönderin.
- Teknik ekibimiz ön değerlendirme yapıp hemen size dönüş yapacaktır.
- Cihazı bize göndermeniz gereken durumda aşağıdaki adımları takip ediniz
- Garanti Belgesi ve Faturasını pakete ekleyiniz.
- Cihazda yaşadığınız sorunu anlatan bir not, ad-soyad, sipariş no gibi bilgiler içeren notunuzu paket içerisine ekleyiniz.
- Paketinizi, yolda zarar görmeyecek şekilde dış pakete sarınız.
- 123 789 9976 – Bu müşteri kodumuzu Sürat Kargo personeline söyleyiniz.
- Müşteri kodumuzu ekranlarına girdiklerinde Alıcı adı: Nefis A.G. Ltd Şti göründüğünü teyit ediniz.
- Whatsapp iletişim hattımıza kargonuz ile ilgili teslim notunu fotograf gondererek bilgi geçiniz.